Nu är det..

..en vecka kvar tills det att vårt flyttlass kommer att gå mot Sverige. Det känns inte så lite konstigt att börja säga hejdå till sina arbetskamrater (två jobbdagar kvar imorgon och på måndag) och göra avslut på en massa saker. När kommer det att bli sista kaffet på baren i Cusago? När åker jag tunnelbana in till Milano för sista gången som boende här? Jag hoppas verkligen att jag för sista gången har satt min fot hos de otroligt sura gubbarna på Posten, men jag måste kanske in där för att adressändra.

Tre år har gått så otroligt fort och det känns precis som igår då  vi otroligt nervösa och förväntansfulla lämnade Liatorp en tidig morgon. Sammanfattningsvis har detta varit en upplevelse utöver det vanliga som både har varit vacker, upplevelserik och stundom riktigt jobbig. Fast framförallt finns det redan en massa saker som jag kommer att sakna med detta landet.

Fast vi åker tillbaka redan vid min födelsedag till Milano. Vi har ju redan biljetterna till derbyt och det vore väl otroligt tråkigt att missa denna sportupplevese på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0