Hösten 2008

fredag 4 september 2008

Nu märks det att det börjar bli lite mer höst här nere, fast det är ändå bättre väder än en svensk högsommar.. :). Det märks inte minst med att ALLA är tillbaka i Milano efter semestrarna och helt plötsligt kan det ta en kvart att komma fram mellan två rödljus under tangentzialen utanför IKEA. Helt plötsligt upptäcker man vad underbart det var i augusti med knappt någon trafik.

Hösten börjar redan att bli uppbokad, så för er som hade eventuella planer för att komma och hälsa på bör ta tillfället i akt och boka snarast. Som det ser ut just nu;

Idag drar Fredrik och jag till Kroatien över helgen och ska (förhoppningsvis) sola och bada i dagarna två. Tills nästa helg är Becca och Tommy här, jag jobbar och det är Formel1 på Monza. Sedan följer två helger som forfarande är "fria", en då vi inte har något planerat och en då jag jobbar.  Första helgen i oktober ska vi till Rom, tredje helgen i oktober ska vi till Toscana och under denna månad kommer vi att få besök av Håkan och Erika och troligtvis av Nisse. Oooohhhhh, hepp så var vi framme i November. Vi kommer ju också att under hösten hinna med att gå på en del fotboll och göra vårt bästa för att heja fram Inter till en tredje rak scudetto. Låter lite hektiskt när man skriver ner allt, men det är ju bara kul saker som vi kommer att göra, så jag ska nog överleva. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0